21 de diciembre de 2010

Simple















Ber.

11 comentarios:

  1. ahaha me encanta la falda!!
    y la cazadora vaquera tambienn! yo llevo buscando una mucho tiempo, pero ninguna me acaba de convecer, a ver en las rebajas jijiji

    ResponderEliminar
  2. OOoh your outfit is really brilliant.Love!

    ResponderEliminar
  3. I like those boots!
    And the slouchy shirt. Awesome!

    ResponderEliminar
  4. is it just me or do these looks/pics have a early 90's feel to them? kinda like that topanga broad from that old show which i dont even remember what it is called anymore.

    ResponderEliminar
  5. Que guapa¡¡
    me encantan las gafaas!!^^ un beso¡¡

    ResponderEliminar
  6. Lookin' hot girl! Love everything about this outfit, especially that top!
    kiss
    Lula

    ResponderEliminar
  7. lovely!

    http://aliavenue.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. El vestido es de el Mercadillo de nothingil!!^^

    ResponderEliminar
  9. Ber:)
    Me encantan tus zapatos y adoro los estampados florales^^
    ¿Cómo va todo? Cuidate mucho cielo!

    ResponderEliminar
  10. love your outfit!! sooo cute!! you have such a great blog!! :)

    im going to follow you.
    i hope you can follow me back ^-^

    katslovefashion.blogspot.com

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.