16 de abril de 2011

rock and lace








Hola a todos! Cómo estáis? Con ganas de Semana Santa? Yo no mucho, pero estoy contenta porque por lo menos estamos de vacaciones! A veces me pregunto por qué soy tan floja haha.
Y sabéis que más? Mis abuelas vinieron a visitarnos, a mi familia y a mí (como recordaréis, soy de Chile pero vivo en España desde hace tres años). Estoy feliz, las quiero mucho... creo que necesitaba cariño de abuelita ♥




Hey everybody! How are you? How's your weekend going so far? Hope very well :)
I'm happy because my Holy Week holiday it's finally here! I sometimes ask myself why am I so lazy lol.
And you know what else? My Grandmas came to visit us, my family and me (as you might remember, I'm from Chile but I have lived in Spain for three years by now) . I'm so happy, love them so much... guess I needed some granny love ♥



 ▲


Ah, y compré esto hace unas semanas, pero no os lo había enseñado!

Oh, and I had bought this a couple of weeks ago, but I haven't shown it to you!





Os dejo con esta canción:
Leave you with this song:



Erin McCarley - Pony (It's OK)





Besos,
Kisses,




Ber.

42 comentarios:

  1. wow love that waistcoat its fab love the all outfit :D x

    http://lolitasfashionideas.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. ¡Bonito look! Me encantan el chaleco y los zapatos. ¡Un beso!
    Carmen de Punta y Tacón.

    ResponderEliminar
  3. Love your outfit!

    http://themessenger-bag.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Lovely photo's! I've been in Spain last month, I lóved it!

    ResponderEliminar
  5. ey me da gusto encontrar tu blog me gusta tu estilo y veo q eres latina salud0os t sigo :)

    ResponderEliminar
  6. i love this nailpolish:)

    http://all-about-mimi.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. Que bello el outfit! Y me alegra mucho que te visitaran tus abuelitas :).
    Me encanta escuchar las canciones que posteas. Yo soy muy mala encontrando música "nueva" así que todo se recibe.

    ResponderEliminar
  8. Hey, thanks for the comment on the page! I'll be keeping up with you as well!

    ResponderEliminar
  9. Love your blog!!!
    Following you!!
    Check out mine I'd love your opinion!!!

    Joanna
    Snobpeople.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. unreal)
    veru beautiful blog
    i'll follow u ^^

    ResponderEliminar
  11. Guapa Guapa y Guapaaaa!!!

    Que bien que vinieran tus abuelaaas!!las echaras muchisimos de menos no?

    Por cierto esq color de esmalte es geniaaal!!

    Un besitooo corazon y espero verte pronto!

    ResponderEliminar
  12. hola seguidora nº 300!!! jajaja
    yo tambien tengo ese color de uñas! :)
    se ven poco, pero los botines que llevas tienen muy buena pinta...
    muak!
    olguiscloset.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. Oh you look amazing,love it.

    ResponderEliminar
  14. awesome leather vest! and i like the nail polish colour :)

    jadedsights.blogspot.com
    xx

    ResponderEliminar
  15. Nail Polish Colour: LOVE
    wow you got a holy week too? I am planning to sleep all day long and party all night long NOT I must study and study and study
    please tell me youre gonna enjoy yourself and a little bit for me too hahaha :D
    and I will make the difference: I LOVE YOUR HAIR and your shoes :D

    ResponderEliminar
  16. Gorgeous look, I love your vest!!! Nail polish color is just so amazing!!! Thank you so much for visiting my blog and for your kind words!

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ResponderEliminar
  17. great outfit - loving the leather waistcoat - fab nail polish

    http://blogoftheprettythings.blogspot.com/

    xxx

    ResponderEliminar
  18. great outfit, i really like the boots! That shade of nail polish is awesome! xx

    ResponderEliminar
  19. que guapita vas! me gusta tu outfit1 :D la semana santa esta repleta de cosas que hacer y poco tiempo de disfrute y la tuya? te sigo! no conocia tu blog, es guay! sigueme si te gusta el mio!

    www.sickbytrend.com

    xx

    ResponderEliminar
  20. Great outfit. Love the leather vest with that striped crop tee. So great.

    I'm having a $100 Dollar Shopbop Giftcard GIVEAWAY on my blog. Come check it out! It's open to international bloggers as well :)

    www.fashionablecollections.blogspot.com

    ResponderEliminar
  21. The nail polish color is so pretty!! I absolutely love it!

    ResponderEliminar
  22. fabuloso pintauñas de H&M! lo tengo igual es genial!

    ResponderEliminar
  23. ese color de uña se ve incrieble..quisiera ver como se fue puesto!! me gustarond mucho tus fotos y tu blog
    saludos
    francesca
    http://www.frankvinyl.com

    ResponderEliminar
  24. ¡Me encanta ese chaleco Ber! Es genial =) Y cuánto me alegro de que viniese tu familia a verte, así que disfruta mucho de los días con tus abuelitas =D
    ¡Muchos besos preciosa!
    www.lowchic.es

    ResponderEliminar
  25. ¡Guapa! Me encanta el look tan rockero! Yo tampoco hago mucho estas PAsuas, pero al menos descansamos :-)
    Kisses

    ResponderEliminar
  26. Me encanta el esmalte de uñas, cada vez me da más por los colores. Lindísimo outfit.
    Besito
    Lbd*

    ResponderEliminar
  27. Un outfit genial! El chaleco es precioso :)
    Car

    ResponderEliminar
  28. Me encantan las fotos y el color del pintauñas! Un besazo:)

    ResponderEliminar
  29. Precioso tu nuevo pintauñas!

    Que disfrutes de tu familia!

    BESOS

    ResponderEliminar
  30. i love your vest!! such a great look :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  31. Nice outfit!!! You look beautiful! Cool nail polish you got there... I love your blog!!! It's awesome. I am now following your BLOG!!! Hope you'll check mine and follow back too if it would be okay with you :) Thank you and take care.
    JENNICA819.BLGOSPOT>COM

    ResponderEliminar
  32. love the vest and I have the same nail polish lol!!

    ResponderEliminar
  33. Love this style

    Btw, I'm your newest follower, visit me and follow if you like.
    http://liveworkplayfashionbynaomi.blogspot.com/

    xoxo Naomi

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.