1 de mayo de 2011

Entrevista en Life Behavior / Life Behavior Interview


 Hace unos días Roberto, del blog Life Behavior, me contactó para hacerme una entrevista, a lo que yo claramente accedí feliz de la vida. Él es una persona encantadora, y ya ha hecho varias entrevistas a gente de Brasil y España.
Si queréis leer la mía, pulsad AQUÍ. :)



A few days ago Roberto, from the blog Life Behavior, contacted me for an interview, and  I happily agreed to do it. He is a charming person, and he's already interviewed people from Brazil and Spain. 
If you want to read mine click HERE. :)



Damien Rice - Delicate




Ber.

18 comentarios:

  1. I like your style. You look so lovely!

    ResponderEliminar
  2. Nice outfit :) I'm going to read the interview now (with a translator haha)

    ResponderEliminar
  3. Ahora mismito la leo! :)
    Muy chula tu faldita!! Un besazo guapa!

    ResponderEliminar
  4. Me encantaaaan las fotosss! Pasate por mi blog y comenta ! (: http://greenworldwithyou.blogspot.com/ muaaaaaak*

    ResponderEliminar
  5. thanks for your sweet comment!
    love your blog!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    ResponderEliminar
  6. Oh I like every pieces. Love the sock over-sheer-stocking! You have such beautiful skin I must say. x

    ResponderEliminar
  7. muy guapa!
    a mi tambien me entrevistó y se me olvido publicarlo!!
    olguiscloset.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. You have a great blog and I wondering if you want to follow each other

    My Lyfe ; My Story

    ResponderEliminar
  9. wow!! que guay la entrevista!! enhorabuena preciosa!

    xx

    www.sickbytrend.com

    ResponderEliminar
  10. i love that bag - what a cool piece!

    ResponderEliminar
  11. you look so cute! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. Awesome blog! After scrolling a little down your blog I can see why you were interviwed you have such a great style!


    Cess O. <3
    The Outfit Diaries

    ResponderEliminar
  13. The interview is great - and congrats on it, it's awesome!

    ResponderEliminar
  14. like the outfit!

    http://jadedsights.blogspot.com/
    xx

    ResponderEliminar
  15. you look so pretty

    www.moscowlana.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. Qué guay! enhorabuena por la entrevista. Voy a leerla ahora mismo.

    besos

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.