10 de octubre de 2011

England.

Shops in Canterbury.


On our way to London.


The British Museum.


London.


My best girls and I.


Jubilee Market Hall, in Convent Garden.


Hyde Park.


On our way to see the Big Ben and the London Eye.


Big Ben.


Canterbury.



 Me.





Os gustaron las fotos? Este fue mi viaje a Inglaterra. Fue increíble, las vistas eran tan preciosas, que no puedo ni describirlas! 
Bueno, y ahora outfit :)




Did you like the pics? This was my trip to England. It was amazing, the sights were so beautiful I can't even start to explain! 
Well, and now, outfit :)


















The XX - Night Time






Love,



Ber.

16 comentarios:

  1. I LOOOOOVE your photos
    and I love london too
    much love honey
    xx

    ResponderEliminar
  2. I wish I can see London, I've never been there :)

    Yesterday, my sister and I, had made sushi again and our only problem was, that we either put too much rice into the seaweed sheets so they don't wanna close or that they were very small :D
    But the only thing that counts is the taste :)
    In germany we have special sushi rice :P

    sweetheart greetings from germany again haha :D

    ResponderEliminar
  3. Que envidiaa, me encantan las fotos!:)
    la mochilita es preciosaa
    xx,

    http://dirtyglams.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  4. Que fotos tan bonitas! espero que lo hayas pasado muy bien!

    PDATA: me gusta tu collar.

    Feliz día

    -Isabel-

    http://ellassoloquierendivertirse.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Hola guapa, encontre tu blog a traves de una blogges Yoanna y me alegro mucho de haberme metido. Tu tamebin has ido como estudiante? :)
    Pensaras que solo te quiero bueno te comento para saber estas dos cosas que te voy apreguntar aun que en realidad no tenia ni idea de que te las preguntaria ..
    El caso es como pones la foto de lookbok en un tablon?? y solo la barra de la cancion?? jeje
    Un besitooo te sigo

    ResponderEliminar
  6. las ftos son preciosas y tu mochila tambien!
    Unbesito desde: http://quemepongobyalbavila.blogspot.com ♥

    ResponderEliminar
  7. las fotos me encantan! y el outfit chulisiimo. Tengo unas ganas locas de tener una mochila como esa jejej

    un beso

    ResponderEliminar
  8. I will remember your wish, or better to say my to do list will remember me about that :D,
    I will let you know, when I will cock something else ;)

    ResponderEliminar
  9. how amazing is London... beautiful pictures!

    xx

    www.sickbytrend.com

    ResponderEliminar
  10. Me ha encantado el post, las fotos son preciosas y el look me encanta, el bolso es genial!!
    bss

    ResponderEliminar
  11. Absolutely love the photos, they are gorgeous!

    ResponderEliminar
  12. Hola,preciosas letras van desnudando lentamente la pureza integra de este blog,si te va la palabra elegida, la poesía,te invito al mio,será un placer,es,
    http://ligerodeequipaje1875.blogspot.com/
    gracias,buen día, besos anómalos...

    ResponderEliminar
  13. I still have yet to visit the UK. your pictures make me lust it even more! lovely photos, looks like fun! xo

    ResponderEliminar
  14. hey, love all your photographs! just wondered what camera do you use? or do you edit them for this effect, if so what effect do you use? i love it!
    check mine out?
    http://thefreedombird-lyds.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.