23 de enero de 2012

Hi.





Así que ya es lunes...y como siempre empiezo la semana pensando ya en el finde. Pero, ¿qué le vamos a hacer? Así me entretengo!
Para los que tengáis exámenes esta semana, suerte, y para los que no, aprovechad (afortunadamente en este último grupo me encuentro yo hasta mediados de febrero)

Bueno, me voy ya, besitos a todos.





So Monday has come...and as usually I start the week thinking about the weekend. But, what's the problem? It's the only way the days pass more quickly!
I wish everyone who has exams this week the very best of luck, and for those who don't, enjoy (fortunately I can say I'll be among this latest group of people until the middle of February)

Leave you guys, kisses to everyone.




The Kills - Black Balloon






Love,



Ber.

33 comentarios:

  1. Inspirating photos, love the shirt!

    ResponderEliminar
  2. Muy guapa en las fotos! No eres la única que ya estás pensando en el finde hehe
    Un besito desde el armarioenduddas :)

    ResponderEliminar
  3. Que largo tienes ya el pelo!!! Hace tiempo que no nos vemos y hasta hoy no ye lo he notado!! Pero te sienta genial enn un besazo Ber y suerte en nlos examenes yo tambien los tengo a principios de febrero!
    http://styleencolores.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. ME encanta el estilo de tus footos! geniaal tuu blog! te siigo, besootes ;)

    ResponderEliminar
  5. Great outfit !
    Follow you.


    xx
    http://worldonhighheels.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. lovely pics! great style, you're so stunning! :)

    ResponderEliminar
  7. gorgeous! i love your lip color x

    ResponderEliminar
  8. Very nice pics! you look so pretty.

    ResponderEliminar
  9. i like these photo! and i love boots.
    kiss


    http://giulietta-fashiononstage.blogspot.com/
    Giulia

    ResponderEliminar
  10. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you wan we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    ResponderEliminar
  11. Que pasada de fotos! y si, yo tb pienso en el finde! pero wenoo, queda un dia menos! jaja
    Besos!
    http://divinasapariencias.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Hi there! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. Por suerte ya los he pasado... aunque ahora toca volver a las clases y la rutina.
    Me han gustado un montón las fotos que he estado viendo por aquí!

    Un beso,
    http://luruluu.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  14. Te he dicho ya que me encanta tu rollo? Si, me da a mi que si...un besito guap!

    ResponderEliminar
  15. me encanta las botas!!! me gusta mucho tu blog te sigo :) pasate por el mio a ver si te gusta :)

    ResponderEliminar
  16. Following you back via GFC and I can't find your Bloglovin, if you have any please let me know! thank you! xx Joice

    ResponderEliminar
  17. Fabulous pictures! You are so beautiful. I really love your blog so much!

    I'm following you, dear. I'd be flattered if you could follow me too :)

    poseposhpost.blogspot.com
    Pose Posh Post

    ResponderEliminar
  18. Great photos, they came out great! Really enjoyed your blog. I am your new follower. Check out my blog and follow me if you'd like =)

    ResponderEliminar
  19. hola ber!!!que guapa estas!!!la primera foto es muy chula!!que tal todo?un besazo enorme! :)

    ResponderEliminar
  20. I like your style! Passes to see me on my blog:
    Keep in touch with fashion and if you like we can follow each other! (also on facebook!)
    have a nice day…. Keep in touch …. Kiss Jeasmine

    ResponderEliminar
  21. adoro la camisa y las botas y la canción es genial! :)

    ResponderEliminar
  22. beautiful, love the outfits and the pictures :*

    ResponderEliminar
  23. Sales preciosísima en las fotos! Son super naturales y me encanta como vas vestida, sobretodo los zapatos ^___^
    Te espero en mi nuevo post guapa !

    besitos http://missvich.blogspot.com

    ResponderEliminar
  24. wow gorgeous outfit :) love that shoes ..

    I will follow you now, hope you follow back!

    Love, Rose

    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    ResponderEliminar
  25. Gorgeous photos, love your outfit!

    http://styleservings.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  26. Great pictures! Love your blog. Would you like to follow each other?

    Love, Anja
    ----------------------
    http://theartoffashion-anja.blogspot.com

    ResponderEliminar
  27. Beautiful photos! I adore your red lipstick and the boots <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  28. Ber :) hace poco abrí un blog tambien vivo en sevilla, me gustaría que lo vieras http://anilloegipcio.blogspot.com/ besos :D

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.