11 de marzo de 2012

Fashion Bloggers Showroom by Sevillatrendy

Fashion bloggers

 
 Cute bags

 The girls and me

 
 
 
María José as a model before the catwalk

 
 
A little gift for us bloggers

 
 A totally ice-breaker, right?



El viernes fui al evento Fahion Bloggers Showroom organizado y presentado por las chicas de Sevillatrendy, dueñas de una website moderna donde se habla tanto de moda como de cultura, lo cual es fantástico para cualquiera que esté interesado en algo más alla de sólo moda.

El lugar escogido fue Kudéta (el antiguo bar Buda) en el centro comercial de Plaza de Armas, donde podías encontrar diferentes secciones, cada una con un diseñador enseñado su colección de bolsos, ropa o accesorios, o también firmas de maquillaje como Lola que ofrecían ponerte en manos de un maquillador para que te dejara como nueva.

Me gustó mucho, pero lo que más disfruté fue el poder ver antiguas amigas, conocer algunas nuevas, y finalmente ver cara a cara a bloggers que he estado siguiendo por un tiempo.

Una velada genial, sin duda.






On Friday I went to the Fashion Bloggers Showroom event organised and hosted by the girls of Sevillatrendy, owners of this fresh website that talks about either fashion or culture which is fantastic for everyone who is interested in things beyond just fashion.
The place chosen for the occasion was the Kudéta bar, where the designers set up different stands of their clothing, bags, accesories, etc., and you could try on anything you liked. You could even get your hair straightened or try the new spring inspired make-up by the very spanish brand Lola.

I enjoyed  it very much, but what I definitely liked the most was seeing old friends, get to know new ones and finally meet in person bloggers that I've been following for a while.

Without a doubt, a wonderful evening.




Love,

Ber.

15 comentarios:

  1. Guapísima!!!me encanto conocerte!!me encanta la foto que me hiciste jajaja a ver para cuando la próxima!!
    Besitos

    ResponderEliminar
  2. It had to be great event! Love your blog!:)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. My dear,
    I found your blog by chance, while peeking others and I decided to check it out! I’m glad I did it, because I am really delighted with yours. It's beautiful, well structured, interesting… and it has completely got me hooked. I think we're going to get along just fine! ;) I’m your new follower and I’d be very pleased if you like my blog enough to follow it as well!
    I wish you lots of success and will surely come back often
    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Supongo que fue una grandísima experiencia, no? ;) Yo me lo habría pasado de escándalo como supongo que hiciste tú. Muchas gracias por tu comentario :) Un beso!

    ResponderEliminar
  5. Se nota que lo pasastéis genial!
    besos!

    ResponderEliminar
  6. What a wonderful get together of fashionable people.

    SOCIAL EMISSIONS

    ResponderEliminar
  7. Un post genial!! Te cojo las fotos en las que salgo!! Bss

    ResponderEliminar
  8. Me han encantado las fotos, ¡qué suerte la tuya de poder ir !
    Te espero en mi nuevo post guapísima ^_^

    besitos http://missvich.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Greta photos, looks like you had a lot of fun :) x

    ResponderEliminar
  10. nice pictures!
    kiss
    Giulia
    http://giulietta-fashiononstage.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  11. very nice blog! :D you should check out me and my sisters blog ! ;D follow for a follow ? ;D

    ResponderEliminar
  12. Pequeña!! A mí me encanto conocerte el viernes!! Espero que nos vemos pronto!!
    Besos!!
    =)

    ResponderEliminar
  13. :D que envidia! me encataria ir !me encanta el vestido con la americana azul es super trendy! :D un besito!

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.